Kan ik mijn bestelling retourneren?
Je hebt 14 dagen de tijd om te bepalen of je tevreden bent met jouw aankoop, ingaande op de dag van ontvangst van het product.  Wil je retourneren, neem hiervoor dan binnen 14 dagen eerst contact op via email naar info(a)mindyourbag.nl. We vragen je vriendelijk daarna het retourformulier te gebruiken maar dit is niet verplicht. De kosten van een retourzending zijn de verantwoordelijkheid van de verzender en zullen niet door Mind Your Bag worden vergoed. Zorg ervoor dat labels, cadeaulinten en etiketten zoveel mogelijk intact zijn en dat het geretourneerde artikel niet gebruikt, gevlekt of beschadigd is. Alleen ongedragen artikelen kunnen door ons retour worden genomen.  Ongefrankeerde zendingen worden niet geaccepteerd. De producten mogen niet later dan 14 dagen na het tijdig annuleren van je bestelling aan ons geretourneerd zijn. Het retour sturen van een pakketje valt onder de verantwoording van de afzender. Mind Your Bag kan niet aansprakelijk worden gesteld voor een beschadigde of zoekgeraakte zending. Deze kosten bedragen circa €6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder.

Retouradres: Mind Your Bag - De Hoef 9 - 5388 EK - Nistelrode

Het retouradres heeft geen bezoekadres, het persoonlijk afgeven van de zending is dan ook niet mogelijk. 

We vragen je vriendelijk om gebruik te maken van het retourformulier.

Kan ik een artikel omruilen?
Het kan natuurlijk gebeuren dat je jouw bestelling hebt ontvangen, maar dat deze niet helemaal naar wens is. Je wilt deze dan graag ruilen voor een ander product. Wat je het beste kunt doen is het product dat je niet wenst, te retourneren. Het aankoopbedrag zal teruggestort worden. Plaats dan een nieuwe bestelling in onze webshop.

Ontbindingsrecht/Herroepingsrecht
Het wettelijk recht dat je hebt om je bestelling te annuleren is 14 dagen na aflevering van de producten, vooropgesteld dat je ons schriftelijk via ons mailadres info(a)mindyourbag.nl mededeelt dat je gebruik wilt maken van het recht van ontbinden. Dus als je om welke reden dan ook niet tevreden bent met onze producten, heb je het recht ze terug te sturen. Met het toepassen van het ontbindingsrecht vervalt niet je eventuele betaalverplichting.

Welke garantie biedt Mind Your Bag?
Bij aankoop van artikelen in de webshop is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie houdt in dat je recht hebt op een deugdelijk product. Je moet het product bijvoorbeeld een bepaalde tijd zonder problemen kunnen gebruiken. De Mind Your Bag webshop hanteert een garantieperiode van 6 maanden na aankoop van het product.

Ik heb een klacht over mijn aankoop, wat moet ik doen?
Laat het ons weten als je vragen of klachten hebt met betrekking tot de webshop.
Wij raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info(a)mindyourbag.nl.

Doorgaans worden mails iedere dag gelezen en proberen wij binnen 48 uur op je mail te reageren.

Bij aankoop van artikelen in de webshop is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie houdt in dat je recht hebt op een deugdelijk product. Je moet het product bijvoorbeeld een bepaalde tijd zonder problemen kunnen gebruiken. De Mind Your Bag webshop hanteert een garantieperiode van 6 maanden na aankoop van het product. Binnen deze termijn zullen wij je product kosteloos repareren en zullen de reguliere verzendkosten door Mind Your Bag gedragen worden. Mocht reparatie niet mogelijk zijn dan heb je wettelijk recht op een vervangend artikel. 
Heb je een klacht over een product dat niet in de webshop is gekocht? Dan kun je contact opnemen met de desbetreffende winkel, zij zullen jouw klacht in behandeling nemen.

Onze telefonische klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 09.00 en 17.00 uur.
Een mail kun je natuurlijk ieder moment van de dag sturen.

Een klacht over een product, kan eveneens worden ingediend via een klachtenformulier op de consumentenpagina van de website van Stichting Webshop Keurmerk (http://keurmerk.info/Home/MisbruikOfKlacht)  De klacht wordt dan zowel naar Mind Your Bag als naar Stichting Webshop Keurmerk gestuurd.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je klacht daarna aan te melden via het ODR platform van de Europese commissie. Dit ODR platform is te vinden op www.ec.europa.eu/odr. 

Je kunt contact met ons opnemen via e-mail: info(a)mindyourbag.nl.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug krijg?
Jouw retour wordt zo snel mogelijk verwerkt, je zult de terugbetaling binnen 14 dagen na je ontbindingsmelding ontvangen op de rekening waarmee de betaling is gedaan. Mind Your Bag eist echter wel dat het retourproduct binnen 14 dagen na de melding in ons bezit is. De geretourneerde producten moeten, zover dat mogelijk is, in hun originele staat zijn, mogen niet beschadigd zijn of gewassen, gewijzigd of gedragen en zover mogelijk in hun originele verpakking zitten samen met aanverwante labels, cadeaulinten of etiketten*. 

*Als een geretourneerd artikel niet voldoet aan de bovenstaande eisen, behoudt Mind Your Bag het recht om de waardevermindering in mindering te brengen op het retourbedrag.

 

© 2015 - 2017 Mind Your Bag | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Mind Your Bag is wettelijk verplicht je goedkeuring te vragen voor cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.